پارتیشن اداری

404 بازدید
پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری یکی از انواع موقتی در فضاهای اداری است، پارتیشن اداری به دو نوع تجداره و دوجداره تقسیم می شود.برای ساخت آنها به زمان و هزینه زیادی نیازنیست.

در طراحی پارتیشن اداری به فرم نیز بسیار توجه می‌شود، به عنوان مثال می‌توانید از گره چینی، منبت‌کاری و دیگر هنرهای تزئینی برای قسمت‌هایی از پارتیشن استفاده كنید. قسمت هایی از محیط اداری که فعالیت خاصی انجام میشود توسط پارتیشن‌های چوبی و شیشه‌ای که می‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روی زمین پیچ شود، از یکدیگر جدا می‌شوند.

یکی از نکات مهم در طراحی فضای محیط کار، فراهم آوردن شرایطی است تا کارمندان از تنش ها و مزاحمت های ناشی از رفت و آمدها در محیط کار ایزوله باشند، که این امر با استفاده از پارتیشن بندی در محیط کار میسر میشود. ابعاد و ارتفاع از قابل توجه ترين نكات در انتخاب مناسب پارتيشن می باشد، كه با توجه به فضاي در اختيار، كارشناسان زبده شركت شما را در انتخاب و نصب پارتیشن اداری راهنمايي خواهند كرد.

 



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع پارتیشن اداری و طراحی و اجرای ده ها نمونه پارتیشن اداری و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید