کاربرد پارتیشن اداری

233 بازدید
 کاربرد پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری

از پارتیشن اداری عموما برای تفکیک موقت یا دائمی فضاهای اداری استفاده می شود. پارتیشن اداری یکی از مهمترین آیتم های دکوراسیون محیط کار شماست.یکی دیگر از ابداعاتی که امروزه در طراحی پارتیشن‌ها از طریق طراحان به‌کار می‌رود، صلب و یکسره نگاه نکردن به آن است. به‌گونه‌ای که پارتیشن امروزی از اجزای مجزایی همچون باکس‌ها و طبقات کوچک و بزرگ چوبی و شیشه‌ای تشکیل شده است که به‌ شكل‌های متفاوت و متنوع بر روی قید یا داربست فلزی یا چوبی مونتاژ می شوند و به مجموعه حالتی پویا و متنوع می‌دهند.

نوع دیگر پارتیشن كه می‌توان از آن نام برد، جدا کننده‌هایی هستند که به‌ صورت صفحات و دیوارک‌هایی نه از زمین بلکه از سقف آویخته شده و بدون اشغال فضایی از كف، دو قسمت را به‌صورت بصری و مجازی از یكدیگر جدا می‌كنند. این نوع تقسیم فضا در محیط‌های كاری استفاده بیشتری دارد.

پارتیشن ها می‌توانند در حالت‌هایی به‌صورت یکسره عمل كنند و دو دیوار روبه‌روی هم را به یکدیگر متصل كنند. در این حالت، یک فضا به طور كامل به‌وسیله این تقسیم‌كننده جدا می‌شود و حالت مستقلی به خود می‌گیرد. بدیهی است كه وجود بازشویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

پارتیشن ها به‌دلیل داشتن طبقات و فرم توخالی ، عبور دهنده نور هستند، اما با تعبیه نورهای نقطه‌ای نیز می‌توانند به عنوان یك عنصر دكوراتیو در فضا عمل كنند. این نورپردازی را می‌توانید در طبقات یا قسمت بالا و تاج پارتیشن جانمایی كنید. در قسمت‌هایی از فضا همانند جان‌پناه پله‌ها، پارتیشن‌ها می‌توانند هم نقش جان‌پناه را ایفا كنند و هم فضا را از حالت بسته بودن درآورند. این تقسیم‌بندی‌ها در اتاق کودک نیز به‌ دلیل فراهم آوردن فضایی جهت قرار دادن وسایل بازی کودک می‌تواند بسیار كارآمد بوده و فضایی دوست‌داشتنی برای کودک خردسال شما به وجود آورد. توجه به ایمنی در اجرای پارتیشن اتاق کودک بسیار مهم است.

 در طراحی پارتیشن به‌ غیر از چوب، می‌توانید از تلفیق چوب یا ام دی اف و فلزاتی نظیر آلومینیوم یا تلفیق شیشه و چوب بهره گیرید. تنوع در مواد این امکان را به طراح می‌دهد تا طرح‌های متنوع و متفاوتی را جهت مصارف گوناگون پدید آورد.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع کاربرد پارتیشن اداری و طراحی و اجرای ده ها نمونه کاربرد پارتیشن اداری و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

       

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید