پارتیشن بندی محیط‌های اداری

239 بازدید
پارتیشن بندی محیط‌های اداری

پارتیشن بندی محیط‌های اداری

جهت پارتیشن بندی یک محیط اداری نیازمند رعایت قوانین خاصی خواهید بود. تا علاوه بر تقسیم بندی مناسب فضای مورد نظر، کارکنان به بهترین نحو ممکن بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

زیرا پارتیشن بندی یک محیط اداری باید حداکثر رضایت‌مندی کارکنان را در پی داشته باشد و محیطی امن را برای افزایش بهره‌وری بیشتر کارکنان فراهم کند، از این رو جهت پارتیشن بندی محیط‌های اداری از پارتیشن بندی‌های مناسب استفاده می‌شود.

هم‌چنین در تقسیم بندی یک فضای گسترده اداری می‌توان از پارتیشن های دو تکه که به صورت ترکیبی از چوب و شیشه هستند نیز بهره گرفت.

از سوی دیگر جهت استفاده از پارتیشن های اداری می‌توان از پارتیشن های با اندازه ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متری استفاده کرد، تا کارکنان در هنگام نیاز قادر به تبادل فایل‌ها با یکدیگر باشند.

استفاده  از پارتیشن های دو جداره برای تقسیم بندی فضاهای اداری نیز بسیار رایج است، تا در فصل‌های سرما و گرما انرژی کمتری هدر برود.

در استفاده از پارتیشن های دو جداره می‌توان از یک پرده کرکره‌ای در بین آن‌ها استفاده کرد. تا در مواقع لزوم بتوان پرده را کنار زده و برای افرادی که دو طرف پارتیشن قرار گرفته‌اند دید مناسب فراهم کرد.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع پارتیشن بندی محیط‌های اداری و طراحی و اجرای ده ها نمونه پارتیشن بندی محیط‌های اداری و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید