نکات کاربردی جهت پارتیشن بندی

157 بازدید
نکات کاربردی جهت پارتیشن بندی

نکات کاربردی جهت پارتیشن بندی

در انتخاب پارتیشن های اداری باید به نوع فضای مورد نظر توجه ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال در فضاهایی که از نور کافی برخوردار نیستند، استفاده از پارتیشن های شیشه‌ای بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

هم‌چنین در محیط‌هایی مانند بانک که نیاز به امنیت کافی و برقراری ارتباط با مشتری وجود دارد. از پارتیشن های دو جداره که از ترکیب چوب و شیشه طراحی شده‌اند استفاده می‌شود.

از سوی دیگر استفاده از جدا کننده‌ها در مکان‌های مختلف متفاوت خواهد بود. به گونه‌ای که ممکن است، در  برخی از ادارات از پارتیشن های تیره‌تر که تا سقف هستند جهت تقسیم بندی فضا استفاده شود. در صورتی که محیط‌هایی مانند کافی نت‌ها از پارتیشن های کوتاه‌تر استفاده می‌کنند.

انتخاب رنگ بندی پارتیشن ها نیز حائز اهمیت است. از این رو در فضاهای درمانی مانند بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها از پارتیشن های سفید رنگ استفاده می‌شود، تا علاوه بر ایجاد احساس آرامش بیشتر، در هنگام کثیف شدن به راحتی قابل تمیز کردن باشد.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع نکات کاربردی جهت پارتیشن بندی و طراحی و اجرای ده ها نمونه نکات کاربردی جهت پارتیشن بندی و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید