آشنایی با پارتیشن بندی و نقش آن در دکوراسیون داخلی

173 بازدید
آشنایی با پارتیشن بندی و نقش آن در دکوراسیون داخلی

آشنایی با پارتیشن بندی و نقش آن در دکوراسیون داخلی

پارتیشن ها یکی از کاربردی ترین موارد و سازه ها در دکوراسیون داخلی برای جداسازی و فضاسازی کاذب محیط های مختلف داخلی و خارجی محسوب می شوند. کاربرد این محصول محدود به فضای خاصی نیست و از فضاهای بزرگ تا کوچک، دارای دکوراسیون مدرن و سنتی، مسکونی، صنعتی و اداری و هر مورد مشابه دیگری را دربر می گیرد. هدف اصلی و ابتدایی به کارگیری پارتیشن ها، جداسازی و تقسیم بندی فضای موجود است که از این طریق موقعیت هایی مجزا پدید می آورد، اما امروزه نقش دکوراتیو و تزیینی آن نیز رو به افزایش است.

یکی از مواردی که امروزه بیش از پیش در در دکوراسیون داخلی رواج پیدا کرده است، استفاده از پارتیشن برای فضاهای مختلف است. تمایل به تنوع و تغییرات محسوس در فضاسازی، نیاز به تغییرات مجزاسازی متداوم در محیط های اداری و مسکونی، عدم امکان صرف هزینه برای تغییرات در معماری داخلی فضا، همه و همه موجب افزایش محبوبیت و کاربرد پارتیشن‌ها در دکوراسیون داخلی شده است. استفاده از پارتیشن بندی برای جداسازی و تفکیک فضا، به مراتب هزینه و دردسر کمتری نسبت به تغییر معماری داخلی دارد و نیازمند کمترین تغییر در دکوراسیون داخلی خواهد بود.

پارتیشن ها دامنه گسترده ای از متریال مورد استفاده را در بر می گیرند که هر یک ویژگی، نما، طرح و فرم منحصر به فردی دارند. از پرکاربردترین متریال و موادی که برای ساخت آن ها به کار می روند میتوان به کنف، شیشه ای با فریم استیل، چوب، پی وی سی، ام دی اف، پارچه های خاص و ... اشاره کرد. از بین موارد بالا پارتیشن های شیشه ای مات و براق، ام دی اف و پی وی سی دارای بیشترین محبوبیت هستند.

پارتیشن ها امروزه ویژگی های متنوعی مانند شیشه ای تک یا دو جداره، قابل شستشو بودن، ضد حریق، ضد آب بودن، عایق صدا بودن و آگوستیک بودن را دارند. از نقاط مثبت این محصول این است که می تواند امنیت محیط و افراد در تعامل با محیط را افزایش دهد و از این رو تقریبا برای هر محیطی با هر نوع تنوع کاربری مناسب است. همین ویژگی خاصیت  پارتیشن را در کنار ویژگی تفکیک کنندگی آن، بالا می برد. 

علاوه بر این؛ طرح ها، رنگ ها و شکل های بسیار متنوع و خیره کننده پارتیشن ها، می تواند به تنهایی زیبایی منحصر به فردی به فضا ببخشند. طرح ها و مدل‌های پارتیشن می تواند طرح های هندسی منظم، طرح های انتزاعی، نقش های ملایم روی شیشه، فرم های سه بعدی و برجسته و بسیاری موارد دیگر حتی طرحی خاص به درخواست مشتری باشد.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع آشنایی با پارتیشن بندی و نقش آن در دکوراسیون داخلی و طراحی و اجرای ده ها نمونه آشنایی با پارتیشن بندی و نقش آن در دکوراسیون داخلی و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید