پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟

176 بازدید
پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟

پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟

کاربرد آن ها محدود به فضای خاصی نیست و از اداره تا فضاهای مختلف محیط های مسکونی را در بر می گیرد.
پارتیشن های مورد استفاده در محیط های اداری بیشتر نقش جدا کننده دارند و به علت تم فضای موجود، در محیطی که کارمندان در آن قرار دارند، از نمونه های ساده آن استفاده می شود و نمونه های آگوستیک آن بیشترین کاربرد را در این فضاها دارند.

در فضاهای غیر کاری اداره ها مانند لابی، اتاق های مذاکره و ... ، طرح های پارتیشن های به کار رفته تنوع بیشتری پیدا کرده و فرم های غیر رسمی تری به خود می گیرند. پارتیشن های این محیط ها درصد تفکیک سازی مختلفی دارند و می توانند کاملا نقش جدا کننده داشته باشند و یا اینکه با یک فضاسازی ملایم، بیشتر نقش نما دهی داشته باشند. این نوع کاربرد در محیط هایی مانند سالن های زیبایی و لابی های مراکز مختلف نیز قابل مشاهده است.

 شاید بتوان بیشترین میزان تنوع فرم و طرح و کاریرد پارتیشن ها را در فضاهای مسکونی مشاهده کرد. پارتیشن بندی فضاهای خانگی کاربرد بیشتر از یک فضاسازی ساده است. نوع خانگی این محصول باید در کنار کاربرد عادی مورد انتظار، متناسب با سبک موجود بوده، زیبایی مورد نظر را ایجاد، کاربردهای جانبی مورد انتظار را برآورده و در نهایت تعادل بصری را در دکوراسیون محیط مورد نظر حفظ کنند.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟ و طراحی و اجرای ده ها نمونه پارتیشن ها در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟ و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید