پارتیشن بندی محیط های مسکونی

181 بازدید
پارتیشن بندی محیط های مسکونی

پارتیشن بندی محیط های مسکونی

 در محیط های مسکونی محصول مورد نظر می تواند فضای مناسبی برای قفسه بندی شدن و نگه داری گلدان های متنوع، کتاب، مجسمه و ... نیز باشد. پارتیشن سازی فضاهای خانگی می تواند یک ردیف مرتفع از گیاهان و فلاورباکس ها، تنها های چوب هایی مانند بامبو، قطعات چوبی با چینش خاص، سطوح برش خورده از جنس و متریال متنوع، شیشه های مات و یا شفاف با و یا بدون طرح و نقش و هر نمونه دیگر و ترکیبی از موارد ذکر شده باشد.

از پارتیشن ها برای جداسازی اتاق نشیمن از پذیرایی و یا اتاق غذاخوری، فضای ورودی از بخش های دیگر اتاق، بخش بندی اتاق به بخش های کار و استراحت ، مطالعه، خواب و موارد بسیار متنوع دیگر استفاده می شود.

پارتیشن بندی فضا محدود به اتاق ها نیست. حمام و سرویس های بهداشتی نیز می توانند محل مناسبی برای پارتیشن بندی باشند. محبوب ترین نوع محصول مورد نظر برای این فضاها، نوع شیشه ای آن است که جنس شیشه های آن از نوع نشکن و سکوریت است. این نوع پارتیشن بندی علاوه بر فضاسازی و حفظ حریم هر بخش، نمای محیط مورد نظر را محدود نمی کند و از لحاظ بصری فضا را کوچک نشان نمی دهد.
در انتخاب این محصول باید به تفکیک سازی مورد نظر، ویژگی های مورد انتظار مانند قابل شستشو بودن، آگوستیک بودن و ...، میزان محرمیت مورد انتظار، متحرک و ثابت بودن آن، میزان عبور نور از آن نیز توجه کرد. مشورت با افراد ارائه دهنده قبل از تصمیم گیری نهایی می تواند کمک زیادی در انتخاب مناسب محصول مورد نظر داشته باشد.



پارت پارتیشن طراحی، اجرا و فروش پارتیشن اداری دوجداره و تک جداره با سال ها پیشینه موفق در طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری. خدمات پارت پارتیشن شامل طراحی و اجرای انواع پارتیشن بندی محیط های مسکونی و طراحی و اجرای ده ها نمونه پارتیشن بندی محیط های مسکونی و پارتیشن جهت سازمان ها ، نهادها و شرکت های بزرگ و کوچک نوانسته قدمی در بروز رسانی فضای کاری و اداری فراهم آورد

پارتیشن های تولیدی پارت پارتیشن شامل : پارتیشن تکجداره ، پارتیشن دوجداره پارتیشن کناف پارتیشن سرویس بهداشتی میز پارتیشن پارتیشن داروخانه پارتیشن اداری گامی در جهت بهبود محیط های اداری و تجاری


تماس مستقیم: ##

نظرات

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟

مطالب مرتبط

تغییر دکوراسیون را به ما بسپارید